V-am tot innebunit cu Webstock ul 2017. Si dupa ce am venit anul trecut cu energia aceea minunata, anul acest sper sa ma intorc la fel de „plin”. Sigur ca de anu trecut si pana acum s-au mai schimbat multe chestii si poate ca energia nu va mai fi aceeasi.
Pe de alta parte anul trecut (dupa multi ani in care urmarisem on-line pe Privesc.Eu, unde va fi si anul acesta LIVE), a fost prima intalnirea REALA si e clar ca impactul a fost unul pe masura. Anul acesta am tot fost la conferinte si (fie ca vreau, fie ca nu vreau!) in subconstientul meu s-au creat anumite asteptari. Si dupa ce am participat la Future of Media si Social Media for Parents sunt sigur ca asteptarile imi vor fi confirmate. Insa sunt niste vorbitori pe care abia astept sa ii aud.
Primul este Matei Dima de la BroMania. Insa nu pentru ca nu as fi vazut deja interviuri serioase si TIPS & TRICKS despre vrajitoriile pe care le face el in mediul online pe parte Video, ci pentru ca intotadeauna cei care vin la Webstock fac un moment cu ceva special si cu ceva ce nu au spus sau nu au facut in toata activitatea lor. Asa cam ca un fel de mini-TedX. Si sunt tare curios cum va aduce el EMOTIA aceea frumoasa.
Pe Mugur Patrascu de la Screen Native l-am descoperit in interviurile sale despre Vloggeri. Si cand auzeam numele lui eram cat de cat atras sa citesc, sa urmaresc sau sa ascult. Si imi place cum gandeste sau construieste asa casi la el abia astept CLUE-ul acela + bucatica aceea de „prajitura” care sa aduca „plus valoare” industriei online. Si am incredere ca va aduce acel CEVA
Si al treilea pe care abia astept sa il aud este Claudiu Butacu de la EFDEN. Si el este cel caruia cred ca ii va fi cel mai greu sa aduca SOMETHING NEW. De ce spun asta? Pentru ca tot ceea ce face pare sa fie LIVE tot timpul pe internet si toate lucrurile acelea sunt mai interesante cu fiecare video sau poza care apare pe internet. Si daca va face prezentarea impreuna cu Mihai Toader Pasti va fi un moment CATCHY, pentru ca ei doi se completeaza bine
Organizarea de anul acesta a WEBSTOCK
(conform comunicatului celor de la Evensys) va arata astfel:
Doua sesiuni si sase micro-conferinte care se vor desfasura in paralel. Cele doua sesiuni vor aduce pe scena oameni importanti din online si offline, care prin povestile lor vor oferi audientei o doza de inspiratie. Micro-conferintele sunt un maraton de noutati si de inovatie in online si abordeaza urmatoarele teme: Influencer Marketing, Blogging, Instagram, Best practices, New digital ideas, Visual marketing.
Si dupa acest maraton (ca si anul trecut), va urma partea ce mai plina de incarcatura a acestei zile premiile WEBSTOCK 2017 oferite in cadrul Galei Webstock Awards. Si daca pe timpul zilei nu puteti ajunge la conferinta, veniti macar la Gala. E acel MOMENT un tumult de optimism si de mai ales de energie creativa, care nu poate fi comparata cu altceva!
Andrei… iubitor de Webstock
Sursa imaginii – Xaara Novack
Lasă un răspuns