Sal’tare
Acum vreo saptamana am vazut la Gloria pe Facebook acest „indemn”:
Chiar imi doresc ca in loc sa se laude cu conturile care s-au facut si sa creasca astfel numerele, sa le mai si verifice. Talking about twitter. Sunt monstruos de multe conturi inactive, sau de care s-au lasat pt ca nu stiu sa le ingrijeasca. damn it!
Si i-am raspuns simplu:
Unii nu stiu cu se mananca socializarea, insa le place cum sun pe cartea lor de vizita SOCIAL MEDIA MANAGER!
Si uite ca dupa aceea am primit niste intrebari mesaje pe mail „pe marginea acestui subiect”, asa ca las aici „cateva detalii”!
In mintea mea „joaba” asta implica multa pasiune.
Adica, mai simplu spus trebuie sa iti placa sa vorbesti cu oamenii si in on-line si in off-line. Pentru ca doar a fi un nick pe Twitter sau Facebook, nu aduce nici un plus valoare produsului pe care tu incerci sa il promovezi sau serviciului pe care tu incerci sa il dezvolti.
Apoi, pentru o eficienta crescuta, trebuie ca TU sa fii convins de CALITATEA acelui PRODUS. Pentru ca daca te vei inmdoi macar un pic de calitatea sa, mai devreme sau mai tariu, asta se va vedea. Pentru ca nu poti face promovare FALSA la nesfarsit. Ti se termina bateriile la nesfarsit. Insa daca tu crezi sincer in produsul pe care il „pastoresti”, ii vei gasi in fiecare zi alte valente. E daca vreti ca intr-o relatie de iubire cu partenera / partenerul in care descoperi tot timpul ceva nou in cel de langa tine.
Am inceput cu cuvantul SOCIALZARE si acum se observa prea tare in discursul meu PROMOVARE. Pai in principiu, atunci cand esti firma, toata activitatea ta spre asta tinde!
Daca insa esti un om care isi doreste crearea unui BRAND PERSONAL, cred ca trebuie sa fii onest pe mediile de socializare. A se observa ca nu am zis SINCER, pentru ca sinceritatea nu e intotdeauna buna atunci cand vine vorba de PUBLIC. Insa onestitatea cred ca poate avea un raport al eficientei si „lipiciului la public” destul de bun.
Am lasat a urma ce e mai important – PREZENTA FRATE! Daca te-ai hotarat ca vrei sa fii tu sau sa fie unul din produsele / serviciile tale promovate pe medii, este foarte important sa fii prezent cel putin odata in fiecare zi acolo. Mediile de socializare nu au program de la 9 la 17 sambata si duminca liber.
Gata v-am povestit si cum vad eu activitatea asta. Acum e randul vostru vostru! Dati cu pietre, oua sau flori… pentru ca imi doresc tare mult sa stiu daca e OK sau nu ceea ce cred eu despre acest „JOB”!
Andrei
KIP IN TACI
Super articolul, cine vrea sa fie prost da cu pietre, cine nu asculta, aplica…titlul este genial :)
Ma bucur ca nu sunt singurul care crede acest lucru. Mersi ca ai trecut pe aici. te maia stept si alta data!