Sal’tare
Cu siguranta auziti si voi expresia CLIENTUL NOSTRU, STAPANUL NOSTRU! E veche si o cam aplica vanzatorii d cand lumea. Insa uite ca mai nou si in vanzari lumea a mai evoluat si se incearca manipularea clientului si nu „facerea pres in fata lui”. Insa fara sa vrea unii dintre „eroii” pietei, mai las din principii, pentru inca un pic de profit si ajung „prostituate” ale clientilor lor. Nu zic sa fim in genul functionarilor care iti inchid ghiseul in nas la ora inchiderii, insa nici sa nu sarim calul si sa facem ore suplimentare, doar de dragul clientului mereu. Cred ca si aici trebuie gasit un echilibru. Trebuie ca atunci cand i-ai facut clientului un favor sa il faci sa inteleaga ca a fost un favor si sa ceri „rasplata” sau la schimb un alt „favor”. Pentru ca daca nu il ceri sau nu spui, el va avea impresia ca e normal si ca acel serviciu e inclus in banii pe care ii da.
A nu se intelege ca „prinderea” unui client cu „avantaje” inseamna prostitutie. Asta nu! Insa odata prins si odata incheiat un contract, trebuie reglementat un cadru de reguli, de la care ar fi bine sa nu te abati. Nu de alta, dar abaterile dau „apa la moara” pentru precedente.
De unde pana unde mi-a venit azi sa va vorbesc despre vanzari? Pai demult cautam pe net ceva despre vanzari. Si cum blogurile imi sunt la indemana am zis ca tot ele ar fi bune ca material de informare in acest sens. Asa ca ca hai cu SEARCH-ul calare pe nenea GOOGLE. Sincer sa fiu nu mai stiu dupa ce am dat cautare, dar stiu ca mi-a atras atentia Adi si o tratare funny a „subiectului”. De ce? Pentru ca e asemanator cu felul meu de a trata lucrurile. Logic ca am inceput sa „sap” mai adanc, sa vad daca nu gasesc si altceva interesant. L-am gasit si pe Luca, parca un pic prea serios, insa cu pareri pertinente. Iar de Dani Zarescu cred ca nu pot spune decat ca mi se pare grabit. Poate e doar o aparenta. WHO KNOWS! Vreti si voi sa ii cunosteti? Pai sunt baietii de la SUCCESDUBLU.RO.
Andrei… 😉
KIP IN TACI
Lasă un răspuns