In ultima vreme aud din ce in ce mai des dilema:
VREAU sa imi aduc contabilitatea in prezent. Vreau o solutie viabila, usoara si aplicabila pe noile tehnologii aparute
Sigur ca paleta nevoilor celor care ma intreaba, este variata si unii vor o aplicatie simpla, care sa faca registru de clienti, lista de facturi online (format pdf) si cateva rapoarte. Altii isi doresc rapoarte mai complicate si situatii periodice. Cu totii insa vor mobilitate si back-up pe un server, independent de tehnologiile lor
Asa ca dupa ce am incercat si eu si ei cateva din variantele demo, gratuite sau cu plata, iata ca am gasit si un produs care nu are bile negre si care se preteaza si pentru PFA-uri si intreprinderi (mici / mijlocii / mari) – AMZ Fact
Care sunt marile sale avantaje:
- Ruleaza pe serverul celor de la Ameriza (deci nu necesita resurse tehnologice in plus din partea dumneavoastra)
- Poate fi folosit pe calculator personal, tableta si telefon mobil cu sistem de operare
- Aplicatia este gratuita in primele 6 luni
- Puteti face facturare online catre clientii dumneavostra, de oriunde si oricand (fie ca sunteti in masina, la birou sau in strainatate)
- Aveti acces continuu la documentele dumneavoastra si mobilitate crescuta
- Actualizea automat cursul valutar, in fiecare zi la ora 14, de pe site-ul Bancii Nationale
- Gestioneaza baza clienţilor si documentele contabile, prin intermediul unor aplicatii foarte eficiente si foarte facile
- Uşureaza gestionarea emiterii documentelor contabile: facturi proforme, facturi, avize de însoţire a mărfii, chitanţe, pentru ca viteza dumneavoastra reprezinta un atu in orice domeniu
Lasă un răspuns