Sal’tare
Demult acum un an si ceva cand gustam si eu din dulcele microb al bloggingului, undeva pe blogspot auzeam de nume importante ale celor care au inceput media ON-LINE in „.Ro” si care acum sunt considerati deja batraiorii acestei industrii. Unul dintre ei Iulian Comanescu, pe care nu l-am putut „inghiti ca stil, pentru ca e un ziarist clasic. Si cum spontanul si originalul in exprimarea lucrurilor in blogosfera ma impresurasera si ma „dedulcisera” la ele, mi-am zis simplu:
„N-am chef de exprimari clasice!” Asa ca nu l-am citit. Si totusi unde ma intorceam, numele lui era important. Fie ca era hulit, fie ca era adorat, omu exista peste tot in mediile importante ale on-line-ului. Asa ca „mai fortat sau mai de bunavoie” am inceput sa il citesc. Si sa stiti ca e chiar interesant! (Stiu ca unii dintre voi stiati asta deja, dar ce sa ii faci am si eu lacunele mele si inca invat la materia BLOGGING)
Magda Zander – super fata. Am cunoscut-o la Blog’n’Roll anul trecut. De gasca tipa. Stiam despre ea in momentul ala ce imi spusesera colegii din jur: „Ba, ea e Magda de la NetBridge si impreuna cu eCostin si SorinTudor au organizat chestia asta misto. Apoi la un timp, tot citind pe ici pe colo, am aflat ca ea e „şerif peste vânzările Boom„. (Nu va spun de unde e citatul, ca o sa vedeti imediat). Si totusi cu varsta sub 30 de ani ocupand o pozitie atat de buna la o firma de top din Romanica noastra cea draga, nu e lucru de usor. Deci fata e in principiu o capacitate!
„Bine, bine… hai ca ne-ai aburit destul! Dar care-i legatura dintre Iulian si Magda?
Se iubesc cumva in ascuns si i-au descoperit paparazzi? Sau care-i treaba?” ati putea voi intreba.
Sincer sa fiu mi-ar fi placut mie sa descopar asa ceva. Va dati seama trafic ce aveam? Poate chiar vindeam stirea si luam niste bani frumosi. Insa NU am gasit asa ceva! Legatura dintre ei este acest YMterviu luat de Iulian Magdei, din care si noi bloggerii dar si voi cei care nu sunteti angrenati in „campul on-line” decat ca cititori sau consumatori, puteti citi lucruri interesante de banii care se castiga pe piata de on-line la ora actuala si care sunt previziunile de dezvoltare ale acestei piete.
Andrei… 😉
KIP IN TACI
Io nu stiu ce vorbesc oamenii astia de continut de calitate si de lipsa de continut cand ei practica aruncatu cu privitu si eventual sustrasu materialelor din curtea vecina.
Viteza si cantitate astea sunt dezideratele ziaristicii.
Hotnews.ro e la pamant cu stiri la sectiunea actualitate de acu enspemii de zile.
Ma bufneste rasu cand ii aud ca
vorbesc de continut, cand stim prea bine cu totii cum se face continut in Romania: se zgarma unu in c*r sau in nas si gata continutu, sau
se mai face unu ca se p*sa in
piscina si e viral.
Forme fara fond…aveau dreptate
aia cand vorbeau, la noi se refereau.
Coiotule, in interviu ei se refereau la bloguri tata nu la siturile gazduite sau sutinute de ei. Si in principiu chiar si forma fara fond, fiind acele situri, sa stii ca alea scot banu’ acum. Romanii inca citesc la greu tabloide. Insa probabil odata cu cresterea in calitate a educatiei cititorilor si blogurile cu „content” vor deveni cele valoroase. Asa ca simtind viitorul, Iulian si cu Magda probabil vor ca si nisele sa fie acoperite cu informatie! Sau gresesc eu undeva?
:-/