Un fel de „Fat Frumos”, dar mai putin norocos – MIC.RO

Sal’tare
Acum vreo 2 saptamani va aratam poza asta pe Facebook si va spuneam ca pentru mine Mic.Ro a insemnat o REALA SCHIMBARE.
Si nu e despre cine detinea Mic.Ro sau pentru cine avea interes sa il sustina, ci despre o realitate simpla:

Aparitia acestui tip de magazin a obligat magazinele de cartier sa isi schimbe fata. Unele din ele aratau inca precum vechile Alimentare de pe vremea comunismului, pentru ca functionau in foste locatii ale lor. Si patronii lor nu aveau chef sa faca schimbari, doar de dragul de a le face. Insa aparitia MIC.RO a atras lumea si celelalte magazine au fost fortate de imprejurari sa creeze „rebranding” pentru a nu pierde clienti. Asta daca vorbim de micii comercianti.
Insa au existat schimbari majore si la nivelul comerciatilor mari, de tip hypermarket, care au inteles ca retelele de acest tip ii pot ajuta sa imparta marfa si sa creeze tipuri de circuite, foarte interesante. Si uite asa au aparut lanturile LA DOI PASI sau LA UN PAS

Acum intelegeti la ce ma refeream. Si sunt sigur ca schimbarile au fost mai multe si la nivelul comerciantilor din provincie. Insa nu am stat sa cercetez mai adanc problema,insa mi-ar face mare placere sa ascult povesti despre asemenea schimbari pe care le-ati vazut voi prin tara.
Andrei
KIP IN TACI

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*