Mi-am tras si io „2 parale”, ba domnilor!

Sal’tare
Dupa cum se poate observa, pe undeva prin partea dreapta a blogului (in sidebar) au parut niste „publicitati ciudate”. Ele apartin celor de la 2parale la care m-am abonat acum ceva timp, dar pe care nu am catadicsit sa le pun pe blog de lene. De ce am facut-o? Logic ca pentru un castig. Sunt ferm convins ca nu am cum sa castig cine stie ce, in conditiile in care traficul meu pe blog nu este unul impresionant, insa am intrat in sistem pentru a ma obisnui cu el, pentru a face ceva vechime si pentru eventualele oportunitati care vor veni. Si daca aveti in gand sa va monetizati cat de cat blogul (chiar si intr-o maniera soft)eu va sfatuiesc sa o faceti acum, penru ca altfel este sa fii integrat intr-un sistem si altfel e sa vii ca „mucea”, in toiul targului si sa zici ca vrei si tu. Sigur ca daca ai fi unul cu trafic imens, alta ar fi treaba, insa nu esti. Asa ca eu zic ca ar fi bine sa incepi acum.

Si daca tot va inebunesc de cap pe „subiect”, o sa va spoun si la care din campanii m-am abonat eu si mai ales DE CE:

  • Prima e cea de la Fun GIFT, pentru ca produsele lor cred ca se vor vinde intr-adevar si mai ales pentru ca se potrivesc TARGET-ului care ma citeste pe mine. Asta am vazut-o in post-urile in care vorbeam despre cadouri si despre „a face cadouri” si la care reactiile au fost pe masura. Deci voi cei care ma cititi sunteti niste oameni carora le place sa ofere cadouri
  • Hoteluri in Romania am ales-o pentru ca am acea superba categorie numita Jurnal de Romania si pentru ca imi cam place sa ma plimb. Iar pe voi va stiu mar amatori de plimbareli. Asa ca am zis sa va ajut cu un idei de „plimbareala” si de locuri misto unde sa stati si unde sa va distrati. Sper din toata inima ca va fi de ajutor si ca o sa imi spuneti ca v-am facut un serviciu!
  • Campania de la Rezidential.Net am adaugat-o pentru ca de multe ori amvorbit in postarile mele de piata imobiliara. Asa ca afiliera la ei poate e un motiv in plus sa fim cu totii atenti la schimbarile (in aceasta perioada de criza) care se intampla in acest domeniu care era pana mai ieri un fel de El Dorado. Poate avem sansa sa il vedem si pe el educat odata si ajuns la un stadiu de maturitate si trecut in final de perioada: HAI SA DAM UN TUN MANCATI-AS!
  • Si la final, nu puteam uita si clipele in care mi se face mie drag de dragele noastre fete si le dedic cate un post din ala „lacrimogen” si „mai plin de dulceata, decat toate telenovelele de la Acasa.TV”, asa ca a ales si campania Flori La Bucuresti.

Sper sa va placa si sa va ajute! O sa mai revin peste ceva timp sa va mai spun noutati!

Andrei…;)
KIP IN TACI

4 comentarii publicate

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*