Logic ! Prostii inca iau hotarari si noi inghitim… ca asa ni se pare normal !

Sal’tare
*** LATER EDIT: Uite ca mai ie si altii suparati pe pseudo-pistele de biciclete ! ***

Dupa cum ziceam si alta data e nevoie de o cale pentru noi astia pe doua roti ! Asa ca a aparitia ideii celor de la http://velo-city.ro/ io ma udam ca o adolescenta virgina la vederea (in premiera) a unui madular barbatesc.Si iata-l pe Andrei, cu orgasmele pe el, ca puricii pe maidanez.

Pistele de biciclete un vis al unui rider

Deja visam erotic: VAAAI SA VEZI TU CA O SA FIE PISTE CA IN AMSTERDAM SAU PARIS ! SI DUPA UN TIMP O SA APARA SI LA NOI TAXIURI PE TREI ROTI, CUM SUNT TRASURILE ALEA CHINEZESTI, DOAR CA TRASE DE UN NENE CALARE PE O BICICLETA.

Dar nu trece mult si dimineata venind la serviciu pe Splaiul Independentei (malul Dambovitei) nu mare imi fu mirarea sa vaz vestitele linii galbene care delimiteaza pistele. Dar nu dureaza mult zambetul, pentru ca imi dau seama ca sunt doar 2 linii trasate cu vopsea galbena. ATAT !


Si iar ma intreb ca de fiecare data: BA VOI NU STITI CA PISTA DE BICICLETE TRE SA AIBE GRIBLURA DE ALTA CULOARE, DE ALTA MARIME SI AR FI FOST FRUMOS CHIAR SA VEDEM LA MARGINEA EI SI O MICA BORDURA ! Eeee, flori nu vrei ?

Dar nu dureaza mult si imi apare alta mirare pe fata ! De ce ? Pai astia CHIAR STIU cum arata griblura respectiva. E de culoare verde (aici), dar nu e folosita decat din loc in loc pentru a fi desenat un biciclist, ca sa le arate oamenilor ca pista asta e pentru noi, astia pe doua roti si la colturi ca sa vedem noi (prostii) ca tre’ sa facem stanga !

Dar acum alta intrebare ? Si daca nu vreau sa fac stanga ? „Raspunsul e dincolo de noi”, vorba Dosarelor X. De ce zic asta ? Pai pentru ca pe nici unul din poduri nu exista trecere gen pietoni, dar pentru biciclete si semaforul pentru biciclete. Pentru ce aceste „minuni” ?

Pistele de biciclete si conceptul de green ways

Pentru ca pistele astea nu sunt gandite sa fie piste de biciclete, bune ca sa imi plimb io fundu’ gras seara, inainte de masa, pentru a face pofta de mancare ! Ele se vor a fi, cai de comunicare alternative, ecologice, mai rapide si o solutie la aglomerarile dese de trafic. Conceptul de GREEN WAYS, sanatate si trafic mai bun ! Da’ pe voi va doare direct in paishpe’ !

Asa ca la fiecare pod, pentru a fi corect si legal, io tre’ sa descalec dupa bicla, sa traversez in dreapta si apoi de doua ori stanga pentru a ajunge din nou pe pista. Ei bine cam trei minute la fiecare, ori vreo 5 poduri, egal 15 minute. Plus ca fac 45 de minute normal, iata ca fac la fel ca si cu masina sau metroul. Plus nervii de rigoare.

Un oras smart pentru biciclete – piste de biciclete si locuri de parcare

Va dati seama sa stau de 5 ori la semafor, sa ma dau jos mereu dupa bicla si sa o pornesc din nou la drum. Cacarea lumii frate, cu prostii nostri !

NU mai zic, ca pe Splai mai exista si o mare problema cu parcarile. Daca vrei sa te duci la un supermarket sau o firma de acolo, stai si o juma de ora pana sa gasesti un loc, Iar cheiul dambovitei (de bine de rau) era totusi un parcaj ce mai primea un volum de masini.

Sunt foarte curios ce se va intampla in REGIE cand vor veni cu pista ? Pentru ca acolo chiar nu prea ai unde parca. Asa ca ascultai voi al nenea aici’isa: SUNT IO BICICLIST, IMI DORESC IO PISTELE ASTEA, DAR ASTA NU INSEAMNA, CA PENTRU LIBERTATEA MEA DE MISCARE TRE’ SA CALC IN PICIOARE DREPTUL LA MISCARE SAU LA LIBERTATE AL ALTORA ! SA NU IMI SPUNETI CA NU STIU DESPRE CE VORBESC SI CA LUCRURILE NU STAU CHIAR ASA, PENTRU CA SUNT SI SOFER. ASA CA STIU PREA BINE CUM E IN AMBELE IPOSTAZE !

Muzica in loc de concluzie

In loc de concluzie: Proiect bun asta de la Velo-city, dar prost gandit ! Daca tot stiati ca veti lua Splaiul soferilor, va puteati gandi la niste solutii de inmultire a numarului de locuri de parcare in imediata vecinatate. Nu mai zic de semafoarele pentru biciclete, ca oricum sunteti aerieni !
‘V’ar capetele de tantalai, de rasul curcilor ! Spor la biciclit, voua dragi colegi si multa racoare, va urez !

P.S. Si sa nu uit… organelor abilitate, care aus tiut sa gestioneze atat de minunata cest proiect doua dedicatii speciale, cu referire directa la domniile lor:
Sarmalele Reci – Tara te vrea prost…

Ombladon – Cel mai prost din curtea scolii

Andrei…
KIP IN TACI

2 comentarii publicate

  1. Man, m-ai convins. Mi-am luat bicicleta. Am lasat motorul acasa in favoarea bicicletei. Stii ce e culmea : bicicleta e mai safe decat motorul. De fapt, riscurile din partea celorlalti sunt aceleasi, in plus, pe motor se adauga si riscurile ce vin din partea rider-ului (VITEZAAAAAAAAA….).
    Practic, fac mai mult cu bicicleta de acasa la munca decat cu motorul, dar am un tonus incredibil cand ajung… si emotiile si tensiunea sunt aceleasi :d/ .
    Am avut si prima pana… asta inseamana ca am descoperit ca daca sari borduri si mergi pe trotuar, poti lua si cuie 😀
    In rest, noi sa fim sanatosi si te invit la un raid pe munte cu bicicleta :)>-

Trackback-uri și pingback-uri 1

  1. Anonim

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*