Imi place Anca Boagiu? Sunt oare bolnav sau realist?

Sal’tare
De ceva timp incoace mi-a atras atentia tanti asta, pentru ca pare foarte sigura pe ea. Mi-a placut ca s-a luat „la tranta” cu Bechtelul si ca are intotdeauna replica pregatita. Parca e din alta lume. Sau poate e atat de smechera si atat de mafioata si are relatii atat de sus urcate, de isi permite sa fie relaxata? Este foarte posibil si nu exclud aceasta posibilitate. Insa chiar si asa o prefer pe ea cu relatii „nesanatoase”, cat timp imi va spune si va face aasa ceva:

Calea ferata ramane un mijloc de transport sigur, ecologic, un mijloc de transport care, la nivel european, cu totii am decis sa-l promovam si sa-l stimulam astfel incat sa mutam traficul de pe drumuri pe calea ferata

Plus ca am vazut ca au aparut deja si poezioare funny la adresa doamnei ministrese:
Anca pe ulita
Anca, sora cu Samantha
Face iar pe performanta
Stramba din nasuc, ii pute
Vorbind vrute si nevrute
A mai fost ea ministresa
A Basescului printesa
De-a facut din autostrada
Ce-a mai tare ambuscada
Groapa s-a-nfratit cu groapa
Si pe stanga si pe dreapta
Din Pitesti la Bucuresti
Petec neted nu gasesti
Iar acum, dupa Berceanu
Care si-a-mbuibat tot neamu’
Face ce-a facut si-acela
Isi hraneste clientela
Sub pocrisul zis reforma
Da la prieteni filodorma
De-om avea din nou sosele
Cand vom fi toti morti sub ele
Nici la vorba nu sta bine
Poticnita-ntre suspine
Nu-i usor sa minti cu zel
Dupa-al Bocului model
Nu stiu ce-a facut Samantha
De se lauda diletanta
Dar de noua luni incoace
Tot ce-i drum ca mortul zace

Voi ce ziceti? Are sau nu intentii si idei bune? Este sau nu ceea ce trebuie? Sunt ochelarii mei murdari si iar vad povesti cu Feti Frumosi si Ilene Cosanzene?
Andrei
KIP IN TACI

2 comentarii publicate

  1. nu are treaba. cel care conduce problemele de cale ferata este Dobre. Fost ceferist.
    cale ferata nu mai es de mult un mijloc sigur: de 20 de ani nu se fac investitii in infrastructura caii ferate.

  2. Pai nu ai vazut ca tocmai asta zice si ea. Insa mai zice ca nu s-au facut investitii, pentru ca au fost interese mechine si ca ea vrea sa le readuca pe profit. Citez:

    Calea Ferata a fost copilul nedorit, nimeni nu si-a batut capul sa se ocupe de ea. Eu stiu ca acum zece ani, cand am parasit acest minister, toate cele trei mari companii de cai ferate: Infrastructura, Marfa si Calatorii nu aveau datorii si, mai mult decat atat, Marfa avea profit.
    Cand m-am intors le-am gasit campioane la datorii generate bugetului de stat, 1% din PIB-ul Romaniei, adica 1,5 miliarde euro. Efortul pe care il facem in acest moment este, pe de o parte, acela de a redresa si de a le eficientiza activitatea, inclusiv prin introducerea managementului privat, astfel incat sa discutam in termeni economici, nu in termeni contabili

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*