Sal’tare
Si ma refer la reclamele care ne chinuie zilele si pauzele publicitare de la filmele vazute la televizor. Cateodata chiar strigam:
MAMAAA ce super reclama ! DE CE ? pai pentru ca putine sunt reclamele care chiar ne spun ce vrem sa auzim.
Pe bune si fara nici o gluma, nu tre sa imi spui tu timp de 30 de secunde ca produseel tale sunt cele mai bune din EUROPA, ca asa aspuneti toti. Nu tre’ sa imi explici ca poa’ sa spele de doua ori mai multe vase, daca nu imi spui in raport ciu cine. Apoi nu imi spune ca e cea mai mare placere daca folosesc prezervativele „cutare”, cand stim cu totii ca placerea cea mai mare e „fara”. NU aki zic de berile astea populare care parca vor sa ne spuna ca daca lu’ Gogu „Tarnacop” ii place respectiva licoare, cu sigurantza ne va placea tururor. Sau poate facand penibilitatea aia de reclama spera ca toti „tarnacopistii” sa savureze „pisatul ala de bere”, imbuteliat de vesnicul PET de 2 litri. Aaa si apropo de beri. Acum vreo 8 ani cand Stella nu isi facea asa reclama ca acum, un sofer de camion mi-a zis:
BA BAIETE IO SUNT FAN STELLA ARTOIS ! DESI E SCUMPA RAU, PREFER 1/2 l SI DUPA AIA DACA IMI E SETE, BEAU APA. INSA ARE CEVA IN EA CARE TE FACE SA SAVUREZI FIECARE PICATURA (APROPO de vorbele cu nea Tudor si ideea mea de a fi mai lenti si de a savura VIATA)… si omul asta inca nu vazuse reclamele alea misto facute. Sigur ca acum intorcandu-ma la reclame propriu zis, acum vad ca lumea nici nu le mai priveste ca pe niste „unelte” de promovare. Au devenit acte artistice ! Au NOPTI dedicate ! FESTIVALURI doar pentru ele. Pacat insa ca intre cele foarte bune si cele foarte proaste exista o plaja de „valoare” in care nu e nimik.
Si totusi, daca va intrebati de la ce a pornit totul, recunosc sincer ca de la minunea asta de reclama veche a CEC-ului, cu un mesaj simplu si direct:
Lasă un răspuns