Hai sa te promovez neamule!

Sal’tare
Recunosc ca din cand in cand ma apuca o criza de optimism extrem si cred ca popt muta muntii din loc. Drept pentru care azi am ajuns la concluzia ca pot promova orice fel de produs si orice fel de serviciu, daca chiar cred si daca chiar imi place acel CEVA. Am impresia ca ii pot gasi valente pe care nici macar producatorul nu le-a gasit, pentru ca am o imaginatie destul de bogata. Sigur ca la un moment dat mi-a trecut prin cap sa creez eu o campanie a unui produs virtual, sa vad ce iese. Insa e greu pentru ca orice campanie are nevoie de suportul „practicului” si de experientele si calitatile reale ale acelui produs. Nu poti lucra doar cu idei si ipoteze!
Ce ziceti aveti un produs? Incercam sa ne jucam un pic cu el? Cine stie daca nu se va anste de aici un drum frumos pentru el.
Apropo ca tot vorbeam de produse sau servicii. Sa aveti rabdare cu produsul respectiv daca vreti sa aveti o crestere sanatoasa si sa aveti ambitie in a-l promova in on-line. De ce zic asta? Pentru ca la noi UN-LINE-ul inca are un grad crescut de neincredere in acceptiunea publicului larg si cresterile sunt rareori „BOOM-bastice”.
Andrei… 😉
KIP IN TACI

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*