Continut volatil sau „Long-term content”?

Sal’tare
Aseara dupa cum mai mult ca sigur stiti cu totii a fost picata platforma de continut volatil Facebook-Instagram-Whatsapp. Si evident ca au existat multe glume, asa cum era si normal. Si unde puteau fi facute daca cele trei platforme erau cazute? Pe singura cu ceva public care inca functiona – Twitter.

Continut volatil
Continut volatil ~ Funny de pe Twitter :)))))))

Insa unii dintre cei care erau acolo au vorbit si serios despre subiect si despre cum ar trebui sa ne raportam la continutul pe care il aruncam in eter. Si evident, ca eu ca un „scriitor” vechi pe blog, sustin acest lucru. Evident ca intrebarea care se pune este urmatoarea:

Pai si cum impacam si „capra si varza”. Adica si nevoia de continut pe platforma personala (blog) si prezenta pe mediile de socializare Facebook / Instagram / Whatsapp?

Cred ca solutia cea mai eficienta este oferirea unei cantitati cat mai mari din ceea ce ati scris pe blog, pe post de continut volatil pe mediile sociale de care am amintit mai sus. Iar exemplul cel mai bun este Chinezu si postarile lui sunt material destul de bun de „cercetare”.

Continut volatil ~ Stam calmi in privinta lui? Sau ne ingrijoram?

Eu cred ca asa cum este in viata, cand avem nevoie de un echilibru, asa este si aici. Nu trebuie sa ne punem oualele intr-un singur cos. Evident ca nu vom fi INFLUENKERITE pe Insta, dar macar vom fi prezenti peste tot si la intalnirea cu o agentie serioasa, vom avea si ce sa prezentam

Cam atat de la „mica nostra criza”… care a fost atat de frumoasa!

Andrei
KIP IN TACI

1 comentariu publicat

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*