WebStock 2011 – am fost si eu – VIRTUAL!

Cristi Manafu e un profesionist in organizarea unor astfel de evenimente. Si laudele vin la fel de multe si pentru Cabral, Petreanu sau Cristina Bazavan, care stiu sa farmece audienta cu povestile lor. SI TOTUSI, doua lucruri nu imi dau pace si parca imi alearga piticii de pe creier!

  1. Era o vreme (acum 4-5 ani), cand se urla in blogosfera ca agentiile „IE OAMENII RAI SI NEGRI si ca ELE FURA„, iar bloggerii nu ar trebui sa se apropie de ele. Pana cand unul mai curajos (un fel de Adam insetat de cunostinta), a gustat din „marul unei agentii” si i-a placut. Si uite asa s-a dus vestea si au zburat Alex la BCR, Elena la Standout, Anca Bundaru la iLeo, tot in acea vreme a aparut MB Dragan si in valtoarea asta nebuna Andrei Rosca a deschis Spada. Toate bune si frumoase. Nu avem de ce sa fim suparati pe bloggeri sau pe agentii. Doar ca acum discursurile bloggerilor s-au schimbat RADICAL:
    Acum – DOAR AGENTIILE SUNT BUNE. INCERCARILE PERSONALE SAU ASOCIERILE DE 2-3 BLOGGERI, FARA A AVEA O AGENTIE IN SPATE NU MAI OFERA CALITATE, INDIFERENT CAT DE MULTA INVENTIVITATE, PUTERE SI IMAGINATIE AR AVEA EI!
    Nu vi se pare un pic ciudat? Nu vi se pare ca discursurile si ideile astea sunt un pic prea extremiste? Hai frate sa ne amintim si in BLOGGING / PROMOVARE ON-LINE de ECHILIBRU. Hai sa incercam, ca in momentul in care ne punem problema crearii unei campanii, sa luam daca ne place un blogger pentru partea de FACEBOOK sau TWITTER si o agentie pentru celelalte componente ale comunicarii. Sau hai sa cream un blog de companie tinut de o agentie si sa lasam omul care s-a ocupat pana atunci de promovarea lui, sa aduca cu el experienta promovarii trecute. Pentru ca sunt multe particularitati care fac deosebirea in promovarea a unei firme care ofera servicii de salubrizare si promovarea unei fabrici de ciorapi. Deci fara a parea HATER sau un batran ce refuza cu incapatanare EVOLUTIA, hai sa cautam ECHILIBRUL si hai sa fim deschisi spre a intelege OPORTUNITATILE
  2. 2. Criza a adus foame si in on-line. Si o data cu foamea parca a disparut si initiativa sau inspiratia. Vad in unele parti ciorbe „reincalzite”. Nu cred ca e normal sa se faca asta, in conditiile in care bloggerii / agentiile respective chiar au in spate niste „istorii frumoase”. E o pata pe care viitorul nu stiu daca va avea destul „inalbitor” ca sa o stearga… zic si eu ca un nestiutor ce sunt!
P.S. Poze de la eveniment evident ca sunt la „zeul blogosferei”; Lista castigatorilor am vazut-o la Roxana Bursuc. Multzam fain!; Imi place in continuare Sorin Tudor si scrierea lui „dulce”; Mi-a placut prezentarea lui Alex Cristache; Ofer si eu aplauze pt RazvanBB si pentru „nebunia” lui despre Gadget-uri; Si nu plec fara sa va spun ca mi-a placut Ionut Bunescu. E atat de calm si atat de sigur pe el, ca parca iti ofera si tie din siguranta lui, atunci cand vorbeste! Andrei KIP IN TACI]]>

7 răspunsuri la „WebStock 2011 – am fost si eu – VIRTUAL!”

  1. Atunci imi fac mea culpa si o sa ma mai uit odata la intreg evenimentul cand vor aprea inregistrarile! Insa textul nu il mai modific. Te las „calm si sigur pe tine”, ca da bine la public! 😀

Lasă un răspuns