SOLUTIE REALA frate (in sfarsiiit!!!), la TRAFICU’ BUCURESTEAN!!!

Sal’tare
Nu cred ca sunteti nici unul care sa nu fi auzit sau sa nu fi spus macar o data un cuvant de traficul din Bucuresti, indiferent ca sunteti de aici sau nu. Si solutii s-au tot oferit, insa toate un pic cam OZeNistice si fara prea multi sorti de izbanda. Una e aia propusa de dom’ doctor, actualmente primar, numit Oprescu si care se vroia a fi AUTOSTRADA SUSPENDATA pe deasupra Bucurestiului. Sigur ca ideea era buna, in conditiile in care banii nu erau o problema si care toate erau puse al punct si se dorea o optimizare. Insa in conditiile in care traficul geme, solutiile trebuiesc sa fie simple si usor de aplicat, pe termen scurt. Asa ca niste baieti arhitecti, adica Andrei Egli şi Andrei Fufezan, propun un sistem de tren urban pentru Bucuresti. Si dupa cum vedeti in prezentarea de mai sus, solutiile au doua avantaje mari: infrastructura 90% existenta si poluarea minima, datorita faptului ca se vor folosi trenuri electrice

  • Logic ca urmatoarea intrebare va fi: SOLUTIA MAI E FOLOSITA SI IN ALTA PARTE? Ohooo, locuri sunt multe. Patru dintre ele sunt prezentate scurt tot acolo. Insa credeti-ma ca locurile sunt mai multe. Inca unul mai adaug eu, Olanda, Amsterdam si altu’ e exprimat, tot acolo, de un comentator si anume Dublin, cu Dart si Commuter. In rest, daca mai stiti, mai puteti adauga si voi la lista.
  • Daca totusi unii dintre voi nua au gasit destule motive PRO acestui proiect, uite ca tot baietii astia vin cu o schita realista.
    Nu stiu daca mai pot adauga ceva. Poate doar ca imi plac oamenii care stiu sa aduca solutii. Imi place ca apar oameni care stiu sa pun apunctul pe „i” si care sper sa induca in randul nostru al tuturor ideea ca MUNCA SI IDEILE BUNE, SUNT SOLUTIA DE VIITOR! NU „TUNURILE”!
    Pe baietii astia i-am gasit prin intermediul postului asta de la Zoso!

Andrei… 😉
KIP IN TACI

10 comentarii publicate

  1. Stai sa vezi ce se intimpla cu solutia asta cind va ajunge pe mainile birocratilor din primarie carora le vor sticli ochi la perspectiva cistigarii unor bani gramada nemuniciti. Pentru ca cineva va trebui sa puna niste semnaturi si sa dea niste aprobari. Care se vor da pe comisioane (a se citi spagi) grase. Si atunci proiectul fie se va pune in practica si va costa de citeva ori mai mult decit in mod normal, fie va muri din fasa din lipsa de comisioane primite care se va transforma oficial in lipsa de executant al lucrarii.
    Sa ma scuze patriotii inflacarati daca le ranesc sentimentele, dar, cu mici exceptii, suntem un popor de smenari disperat sa stoarca bani cit mai multi pe munca cit mai putina. De la negustorul care te inseala al cintar ca sa-ti ia 50 de bani in plus, pina parlamentari. Traim intr-o mirobolanta „economie de piata” autentic romaneasca numita „furatul caciulii unii de la altii”.
    Saturnianul’s last blog post..La moartea mea: vorbe către cei dragi

  2. Ideea este interesanta, dar cum spunea si Saturnianul.. What’s in it for me ? (aia de sus care semneaza) Infrastructura exista, nu polueaza,se face pe bani putini.. si alte avantaje.. Nu-i asa ca suna prea frumos pentru Romania ? Sigur vor gasii ei o chichita sa nu se realizeze.
    Eu in Bucuresti nu circul decat cu metrou, tramvaiul 41 si ocazional 105 sau 601. Nu aglomerez pe nimeni ! 🙂
    Soava Madalin Paul’s last blog post..viata de student

  3. @saturnianul – daca nu i-as vedea in fiecare zi si daca nu m-as fi lovit de sute de ori de indolentza lor, propbabil ca in idealismul si optimismmul meu dus la EXTREM, ti-as fi spus:
    HAI MA SA AVEM TOTUSI INCEREDERE IN EI! Insa pana si eu stau si ma gandesc ca s-ar putea sa se intample ce zici tu. Si totusi eu zic: DA DOAMNE, SA SCAPE MACAR PRIECTUL ASTA!
    @Madaline – si totusi hai sa visam ca se va intampla si ca in 2015 sau 2020 vom merge la gratar in afara Bucurestiul, cu acest mijlov de transport! 😉

  4. @Andrei Dutu – io totusi mai sper!
    @Mircea – nu zic nu, dar fata de cat ar fi trebuit pentru crearea acestei infrastructuri, banii nu sunt multi deloc. Iar din portia fondurilor EUROPENE am putea lua o halca destul de buna pentru acest proiect. Totul e sa fim bine organizati si cinstiti! 😉

  5. Nu le da idei cu gratarul.. stii prea bine ce inseamna gratar la bucurestean. se deruleaza fix urmatoarele.. 9 dimineata urmat in masina cu catel, purcel, fotolii,canapele.. ca deh.. tre’ sa sedem confortabil.. apoi urmeaza farfurii,pahare,pungi.. bine inteles.. astea din urma raman toate acolo unde ti-ai ars gratarul si ai aruncat eventual si carbunii arsi. 🙂 zi-mi ca nu-i asa ?

  6. Sper totusi ca locurile de gratar sa fie unele „macar partial amenajate” si cu gardieni care sa dea amenzi. Stiu ca pe de o parte vor semana padurile sau „locurile verzi” de picnic, ca niste puscarii, insa din cate vad asta e solutia cea mai viabila, pentru „educarea” maselor! 🙁

  7. Care trafic geme? Ala de suprafata. De ce? Pentru ca sunt multi fuduli care scot harbul din garaj. Solutii? Lasati masinile acasa ca avem RATB si metrou si care poate sa faca fata aglomeratiei. Solutia cu trenul nu e o solutie geniala. Ea exista si acum, dar cine-i convinge pe lenesii de bucuresteni sa-si lase masinile acasa si sa apeleze la mijloacele de transport in comun?

  8. Sorine aici cam gresesti! Ia locuieste tu in Militari sau Drumul Taberei si incerca sa pleci dimineata la servici cu RATB-ul sau sa vii seara intr-acolo! Singurul mijloc de transport in comun care e relativ OK in Bucuresti la ora asta este METROUL! Si tocmai de aia fac unii LOBBY pentru marirea retelei! 😉

Dă-i un răspuns lui Andrei Dutu Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*