Imi place Anca Boagiu? Sunt oare bolnav sau realist?

Calea ferata ramane un mijloc de transport sigur, ecologic, un mijloc de transport care, la nivel european, cu totii am decis sa-l promovam si sa-l stimulam astfel incat sa mutam traficul de pe drumuri pe calea ferata Plus ca am vazut ca au aparut deja si poezioare funny la adresa doamnei ministrese: Anca pe ulita Anca, sora cu Samantha Face iar pe performanta Stramba din nasuc, ii pute Vorbind vrute si nevrute A mai fost ea ministresa A Basescului printesa De-a facut din autostrada Ce-a mai tare ambuscada Groapa s-a-nfratit cu groapa Si pe stanga si pe dreapta Din Pitesti la Bucuresti Petec neted nu gasesti Iar acum, dupa Berceanu Care si-a-mbuibat tot neamu’ Face ce-a facut si-acela Isi hraneste clientela Sub pocrisul zis reforma Da la prieteni filodorma De-om avea din nou sosele Cand vom fi toti morti sub ele Nici la vorba nu sta bine Poticnita-ntre suspine Nu-i usor sa minti cu zel Dupa-al Bocului model Nu stiu ce-a facut Samantha De se lauda diletanta Dar de noua luni incoace Tot ce-i drum ca mortul zace Voi ce ziceti? Are sau nu intentii si idei bune? Este sau nu ceea ce trebuie? Sunt ochelarii mei murdari si iar vad povesti cu Feti Frumosi si Ilene Cosanzene? Andrei KIP IN TACI]]>

Comments

comments

  2 comments for “Imi place Anca Boagiu? Sunt oare bolnav sau realist?

  1. feroviarii
    iunie 21, 2011 at 10:33 am

    nu are treaba. cel care conduce problemele de cale ferata este Dobre. Fost ceferist.
    cale ferata nu mai es de mult un mijloc sigur: de 20 de ani nu se fac investitii in infrastructura caii ferate.

  2. artistu
    iunie 21, 2011 at 10:56 am

    Pai nu ai vazut ca tocmai asta zice si ea. Insa mai zice ca nu s-au facut investitii, pentru ca au fost interese mechine si ca ea vrea sa le readuca pe profit. Citez:

    Calea Ferata a fost copilul nedorit, nimeni nu si-a batut capul sa se ocupe de ea. Eu stiu ca acum zece ani, cand am parasit acest minister, toate cele trei mari companii de cai ferate: Infrastructura, Marfa si Calatorii nu aveau datorii si, mai mult decat atat, Marfa avea profit.
    Cand m-am intors le-am gasit campioane la datorii generate bugetului de stat, 1% din PIB-ul Romaniei, adica 1,5 miliarde euro. Efortul pe care il facem in acest moment este, pe de o parte, acela de a redresa si de a le eficientiza activitatea, inclusiv prin introducerea managementului privat, astfel incat sa discutam in termeni economici, nu in termeni contabili

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *