Si te-ai dus tu NICULINA si-a venit "golanu" asta nou!

Sal’tare Saptamana trecuta a disparut din curtea noastra cea despre care v-am povestit destul de putine, ultima mea amanta motorizata, pe care o botezasem Niculina (Opelu’ Astra). Si uite ca acum isi va face veacul pe undeva prin zona Snagov Da’ stiu, ea e mai castigata acum, ca eu stau in continuare in Giulesti, pe cand ea miroase a fitze. De ce a plecat? Pentru ca 17 anisori fara reparatii capitale, au curs destul de greu peste ea si pentru ca de acum inainte nu prea mai aveam ce face si trebuia sa incep sa investesc in ea. Nu stiu daca ar fi fost mai mult de investit in ea sau daca am fcaut bine ca am luat LOGAN-ul. Tot ce stiu e ca am vrut ca in urmatorii 2-3 ani sa ma pot ocupa linistit de ale familiei, fara grija masinii. Sa stiu ca la orice ora din zi sau din noapte, daca am nevoie, bag cheia si plec. Cum a fost despartirea de Niculina? Grea, din punctul meu de vedere. Si nu pentru ca as fi avut foarte multi ani cu ea. In fond si la urma urmei nu sunt decat doi. Insa de cand conduc, cu ea am faut ei mai multi kilometri. Au fost primii 1000 cand am luat-o si am fugit pana’n Maramu’. Sigur ca tot de atunci am si prima amintire cu ruperea curelei de distributie, care nu s-a lasat cu urme asupra motorului. Sigur nu acelasi lucru il pot spune despre a doua rupere intamplata acum o luna si jumatate, care mi-a afectat toate 4 supapele de evacuare. Asta fiind si momentul in care mi s-a pus pata si am zis GATA, VREAU ALTA MASINA! Dupa care, drumurile multe la mandrutza acasa la Caracal, tot cu el le-a facut. Au mai fost apoi Transfagarasanul, de doua ori Brasovul, excursia la Muntele Rosu unde am cerut-o pe mandra de sotie, apoi „sapta-luna de miere”, toata perioada sarcinii cand am mers cu mandra la „doftor”, nasterea si primele plimbari cu bebe. Deci anisorii nu au fost multi, dar au fost „traiti intens”. Si desi imi spune toata lumea sa nu mai fiu un copil si sa nu ma mai leg sentimental de „fiare”, cred ca nici unl dintre voi daca ar fi fost in locul meu nu ar fi putut sa nu se ataseze de „fierul” acela, dupa toate aceste intamplari si dupa toate aceste experinte. Cum este Golanu? Pai 6 mii dai pe el, 6 mii face. Adica este exact cum ma asteptam sa fie la banii astia. O masina noua, finisata suficient, dar nu destul si de care sper sa ma folosesc timp indelungat. Nu le iau pe puncte nejunsurile si avantajele, pentru ca sunt subiectiv si pentru ca sunt dupa o perioada destul de agitata. Astept linistit sa treaca timp, sa ma obisnuiesc cu el si sa ii descopar eventuale valente noi (desi lumea imi spune a nu prea am ce!). Cum va fi? Eu sper ca pe viitor sa nu am ce va povesti. Si cand ma va intreba lumea cum e sa conduci o masina noua, sa le spun ca e plictisitor, ca nu ai ce face. Nu poti tu sa stergi un geam, nu poti tu sa reglezi ceva pe sub bord din mers sau alte asemenea. In rest acum bagam kilometri multi si visam la multe excursii si la mare si la munte! P.S. Si totusi voi adauga la numele categoriei langa Margareta / Niculina, bag si Golan si vedem despre ce’om vorbi! Andrei KIP IN TACI (Sursele imaginilor World of Engineering & Dacia Boy & Wikimedia) ]]>

Comments

comments

  9 comments for “Si te-ai dus tu NICULINA si-a venit "golanu" asta nou!

  1. Pingback: Tweets that mention Si te-ai dus tu NICULINA si-a venit “golanu” asta nou! | Parerile Artistului in Blogosfera -- Topsy.com
  2. aprilie 19, 2010 at 9:45 am

    Eu am un Golan Laureate de 1.6 din octombrie 2005 si nu am avut nici o problema cu ea pana acum! Drum bun si asfalt uscat!
    .-= Lutyk´s last blog ..Starea de luni =-.

  3. artistu
    aprilie 19, 2010 at 9:59 am

    Mersi pt urare! Al meu e mititel 1.4 si sper sa ma tina si sa imi aduca muuulte bucurii, ca prea multe „nefacute” mi s-au intamplat pana acum cu masinile! ;)

  4. ioana
    aprilie 20, 2010 at 7:22 am

    si golanul meu e din iunie 2005, dar am avut o singura mica problema (nu e ea chiar mica, dar am observat-o la timp) – nu a trebuit decat sa schmb capetele de bara – la 60K km, ca aveau un joc destul de neplacut
    dar daca e sa ma iau dupa masinutza pe care am invatzat sa conduc: o skoditza 100S, atunci loganul e parfum;
    oricum am facut cu el europa – franta/austria/ nordul italia, turcia..si s-a comportat frumos; sper sa ma mai duca si prin restul europei
    si s-a comportat frumos si pe drumurile forestiere de la noi
    si iti doresc si tie sa te duca peste tot pe unde vrei…iar dc dai de drumuri mai rele, eu te asigur ca masinuta asta trece, doar sa ai tu curaj s-o duci pe acolo

  5. artistu
    aprilie 20, 2010 at 1:15 pm

    Ohooo SKODA! Ce fain. Eu am inceput tot pe o Skoditza da’ ceva mai veche decat a ta. Era modelul 1000 MB. Doamne ce amintiri frumoase avem cu ea.
    La 60 de mii de km schimbat de capete de bara pe drumurile noatre chiar nu e rau deloc.
    Da’ l-ai plimbat ceva. E 15 DCI sau tot un 1.4 chel ca al meu?
    Mersi de urari si sper sa am numa’ experiente placute cu ea! ;)

  6. ioana
    aprilie 20, 2010 at 8:27 pm

    e 1.4 (nu cel mai ieftin..ci urmatorul ca dotari…ai mei l-au luat, dar desi numai eu il conduc, tot nu stiu de 5 ani ce tip este :(

  7. puiu
    aprilie 20, 2010 at 9:59 pm

    Al ‘meu’ Golan şi sosise în parc la Apan Brăila. Roşu, 1,6 – 16v. După avans dat şi rablă pe trăgaci, beredeul mi-a respins dosarul de finanţare şi maşina a fost relocată. Nu mă las – va urma prafster :))
    Ţie, felicitări! Să ai parte de călătorii fără evenimente! Şi s-o cam uzi când treci prin Galaţi :)
    .-= puiu´s last blog ..Dracul însuşi ar fi invidios :)) =-.

  8. artistu
    aprilie 21, 2010 at 8:28 am

    @Ioana – Aha… Deci Ambiance. Cu A/C sau fara? Al meu e si fara A/c si fara SERVO! ;)

  9. artistu
    mai 4, 2010 at 8:08 am

    @Puiu – cred ca inebuneam daca mi se intampla asa ceva! Sigur si la mine a fost o luna jumate de chinuri, insa la final s-a terminat cu HAPPY END! Bafta multa si sa iti iei cat mai curand „prafster-ul”! ;)

  10. artistu
    octombrie 13, 2017 at 11:12 am

    Si intre timp a trecut Golanul meu si de 100.000 de Km-ii! ;)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *