Marketing… stiinta aia misto!

Imi aduc aminte ca anul trecut aveam nevoie de marketing si incercam sa inteleg “cu ce se mananca”. Cum falsii formatori de opinie sunt activi si au “retete minune”, am tot avut parte si de multe surprize neplacute. Dar sa va povestesc exact despre situatia care m-a luminat si mi-a oferit exact capacitatea unei campanii de marketing bine facute.

Aveam nevoie de niste liste firme pentru marirea portofoliului de clienti in domeniul auto. Si cum vremea consultarii ghidului Pagini Aurii din scoarta in scoarta si a sunarii fiecarui client in parte a trecut de prin anii “90, am zis sa incercam noile metode revolutionare (vorba alora de la Teleshopping-uri). Si dupa ce am tot balaurit prin cotloanele internetilor am dat peste cei de la MarketingDirect.Biz. De ce i-am ales pe ei? Pentru ca oamenii mi-au adus argumente clare pentru care sa ii aleg pe ei. Si nu din acelea cu:

  • Avem cea mai mare baza de clienti
  • Avem x campanii
  • Avem cele mai multe review-uri

Si de ce nu au contat atat de mult toti acesti indicatori (desi toti sunt prezenti in ecuatia lor)? Pentru ca toate pot fi “pacaliti” si falsificati.
Dar (in schimb!) uitandu-ma pe lista lor cu date firme i-am gasit pe unii pe care ii cunosteam personal. Asa ca m-am dus la ei face-to-face si am luat informatii calde de la sursa. Si informatiile fiind bune colaborarea a inceput si inca e “pe val”.

Si hai sa va mai spun o faza interesanta. “Nebunia” asta frumoasa numita MarketingDirect.Biz nu e eficienta si nu aduce plus valoare doar ca ajutor pe care il ceri tu, ci si ca feedback. Apare cumva din colaborarea cu ei o componenta de endorsment si o componenta de brand awareness, pe care ei nu ti-o pun la incheierea contractului, dar care incepe sa se simta odata cu trecerea timpului. Faci parte dintr-un fel de club select si oportunitatile de care beneficiezi incep sa se diversifice. Este ca atunci cand copil fiind si imparteai jucariile cu ceilalti copii si te trezeai la un moemnt dat ca te joci cu jucaria visurilor tale (imprumutata ce-i drept!) dar totusi te jucai cu ea si vreme de cateva ore sau o intreaga dupa amiaza traiai un VIS FRUMOS!

Imparte articolul mai departe.

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*