Pasiunea Surubaritului

Bun simt, Meserie, Publicitate si Facebook – partea III

Sal’tare Acum vreo 2 ani implineam cu drgaum meu Logan 60.000 de km. La carte scria ca trebuia sa ii fac si reglajul culbutorilor si pentru ca pe la 53.000 ii montasem si GPL-ul trebuia sa tin cot de faptul ca la GPL acest reglaj se facea din 30 in 30.000 de km. Ca un autentic roman se sunt am zis:
LASA BA, CA MERGE SI ASA!
Dar la sfatul cumnatului meu mai psionat de subiect am dat SAVE in BOOKMARKS acestui link – Reglaj Culbutori. Nu aveam eu prea mare incredere, ca linkul venea din naentul Internetului, fara o recomandare de lacineva cunoscut. Insa am zis sa il am. Vremea a trecut si faptul ca nu am facut operatiunea la timp s-a vazut. Loganasul meu a inceput sa „tremure”. Si gandul m-a dus fugitiv si la culbutori. Am dat click pe linkul aslvat acum 2 ani si mare mi-a fost surpriza sa vad ca site-ul este inca activa. Am citit acolo care ar fi consecintele neplacute si jumatate din ele se potriveau. Increderea mi-a mai crescut putin scu curaj am sunat. Am preferat sa il chem pe Ionut Buzescu la mine acasa pentru reglaj. Si a venit. Iar eu recunosc ca sunt extrem de multumit. Si drept multumire ii voi trece pentru o perioada linkul paginii si la LINKURI UTILE. De ce?
  1. Pentru ca a stiut sa imi si spuna cum sa ma port cu anumite subansamble
  2. Pentru ca mi-a facut si alte operatiuni, care nu erau in „fisa de lucru a culbutorilor”
  3. Pentru ca a fost natural si deschis
  4. Si mai ales pentru ca e unul din aceia pe care vrei sa ii ai in agenda sau in lista DE INCREDERE
Asa ca daca mai aveti Dacia sau Renault, apelati cu incredere la dumnealui. Dragul meu 1.4 MPI e acum mult mai fericit si toarce ca o pisicuta satula. P.S. Si dupa ce lucrati cu el, reveniti si aici si lasati ceva feedback. Mersi frumos! Andrei KIP IN TACI ]]>

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *