Pionierat… in Blogosfera Foamei!

Va povesteam in articolul despre FUTURE OF MEDIA 2016 ca nu mi-a placut faptul ca „jucatorii” vechi de pe piata plageau ca niste fetite, dar spuneau in acelasi timp ca piata trebuie sa se educe si sa se responsabilizeze. Si ceea ce spuneau ei sunau intr-un fel ca interviurile pe care le auzim la TV si in care oamenii spun

„SA SE FACA” sau „STATUL SA FACA”
Insa acel CAPITAN care „sa faca” e apanajul altor regimuri politice, iar noi cred ca preferam din toata inima sa ramanem unde suntem acum.
  • O solutie pentru iesirea din cercul vicios ar fi ca unul din jucatorii foarte mari ai pietei sau un „sindicat” format din mai multi jucatori mari sa creeze un model de FORMAT pentru materialele scrise / audio / video si sa ofere un pret MINIM, dincolo de „doo’j’de lei / bucata (ca ie volum mare frate si tre’ sa traim cu totii)„. Apoi odata asumata treaba asta, poate ca si calitatea ceruta de acest / acesti Pionier/(i), va deveni ETALON, iar pretul acela minim (un pic mai piperat decat ceea ce vedem acum pe piata), va deveni un fel de „SALARIU MINIM PE ECONOMIA ON-LINE
  • Si nu e un vis. Piata Auto a avut acum ceva timp un AUTO TOTAL, care a pornit proiectul AD GARAGE. Iar acum calitatea oferita de ei este un etalon. Eu unul nu am mai vazut nici un service mic (de cartier”) care sa ofere sub calitatea minima a celui mai ieftin pachet oferit de ei. Si dovada clara a acestei cresteri este inscriptia AD GARAGE pe care o vedem afisata peste tot. Deci se poate… trebuie doar un pic de Vointa!
  • La fel s-a intamplat si in piata de haine/echipamente sportive/haine si incaltaminte de copii prin intrarea pe piata a jucatorului Decathlon. Ei au dictat o calitate minima si un pret minim. Si fie ca au vrut sau fie ca nu au vrut, toti ceilalti jucatori s-au aliniat functie de acest reper. V-am mai povestit acum ceva timp despre cei de la Decathlon si nu ma voi repeta. Puteti citi detaliile in articolul DECATHLON nu e o poveste… ci o stare de spirit!. Ceea ce vreau sa subliniez este ca avem o noua dovada a faptului ca SE POATE.
Trebuie doar sa vrem sa parasim zona de confort, sa ne asumam niste riscuri si sunt sigur ca schimbarile in piata ON-LINE nu vor intarzia sa apara! Andrei KIP IN TACI Sursa imaginii – Stefania Calandra]]>

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *