PASIUNE si RABDARE… ba fratilor!

„specialisti multi, mese putine” (vorba ‘ceea). Si se arunca „respectivii” sa dea cu cifre sforaitoare:

Trebuie sa lucrezi 8 ore pe zi minim ca Social Media specialist. Trebuiesc investiti xxx euro pe luna pentru o vizibilitate maxima
Ba si parca ma incearca un sentiment de Deja Vu. Acum vreo 7 ani cand incepusera sa fie la moda BLOGURILE erau tot asa (niste unii!) care se credeau GURU ai blogurilor si aruncau cu cifre, mai ceva ca manelistii cu banii in lautari. Sigur ca undeva in fundal se auzeu si niste oameni seriosi care spuneau un cuvant important CONTINUT (sau in engleza, ca tot ne rom-englezim in fiecare zi „content„). Insa lumea nu-i asculta pe aia. Ca a face continut inseamna A MUNCI si mai ales A GANDI. Si nu e chiar la indemana pentru „corul gastelor on-line de Dambovita”. E mult mai usor sa faci GA-GA-GA cu cifre fara sens. Vreti sa stiti si parerea mea sincera? Daca esti Social Media manager nu muncesti ore, muncesti TOT TIMPUL (stiu si eu vreo trei minuni din astea de oameni, dar care nu au vrut sa le dau numele, ca nu le place „zgomotul”). Ideile nu vin (vorba americanului) „nine to five”. Ele vin cand esti in inghesuiala din tramvai sau la coada la Catena. Si nu se pun singure la pastrare. Vin si pleaca! Sunt „stari” si trebuiesc prinse din zbor. Iar CONTINUTUL este inca Rege si pe mediile de socializare. Sa nu creada nimeni ca o singura propozitie scurta la o poza sau la un album fac SUCCES. Trebuiesc create mesaje din care sa emane o dragoste reala pentru produs/serviciu a celui care publica. Si mai e ceva (FOARTE IMPORTANT!)… trebuie ca publicul sa se simta si el iubit de cei care ii livreaza Mesajul. De ce? Pentru ca oamenii au fost de prea multe ori pacaliti de „tzepari” care se credeau Superman-i! Andrei KIP IN TACI Sursa imaginii Social Media Romania]]>

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *