A schimbat REALITATEA o simpla RECLAMA cu ING Bank?

Sal’tare
Citesc la Zoso, Anca Bundaru si Orlando despre „reclama tare neinspirata” a ING-ului. Tot pe acolo ii aud ca vorbesc si de cealalta reclama cu „dusul”.
Stau ca inginerul cu pixul la ureche, ma scarpin in cap si ma intreb:

OARE S-A INTAMPLAT CEVA CU „CREZUL” VOSTRU VIS-A-VIS DE PUBLICITATE PE CARE IL SPUNEATI ACUM CATIVA ANI? PARCA SPUNEATI CU TOTII CA NU EXISTA RECLAMA BUNA SAU REA, CI EXISTA DOAR RECLAMA!

Iar reclamele astea cred ca sunt special facute asa, ca sa „provoace” reactii. Exemplul clar sunteti voi. Ati reactionat!
Deci reclama a fost EFICIENTA. Iar eu, datorita „nebuniei” asteia mi-am activat PLATI RECURENTE, daca tot am card la ei si daca tot imi dau niste banuti in primavara.
P.S. Si citeam la postarea de pe FACEBOOK a Ancai urmatorul mesaj:

Mda asa incurajam economia prin consum fratilor. Lasati naibii mancarea, apa calda, sapunul, deodorantele, ziarele…

Raspuns? Nu zice nimeni sa LE LASI. Mesajul reclamei dragilor, va spune doar SA LE FOLOSITI INTELIGENT. Cate putin tot timpul. Sau poate am inteles eu gresit? Astept alte opinii…
Andrei
KIP IN TACI

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*