Blogging, blogosfera si retete de succes!

Sal’tare

De cand am inceput bloggingul (cam 1 un si jumatate) si pana acum am tot cautat „comoara din pestera” pe care unii au cautat-o si au gasit-o. Ei bine cred ca pentru a fi gasita (ca si in povestile copilariei), „viteazul” trebuie sa treaca TREI probe de foc.

  • Una ar fi proba calitatii si a unui mesaj clar. La inceput cand imi spunea lumea ca blogging-ul inseamna de fapt si de drept, mesaje scurte, de genul celor telegrafice: ATENTIE STOP MAINE VIN CU TRENU’ DE SAPTE STOP ASTEAPTA-MA LA GARA STOP. Sigur ca eu exagerez acum un pic, insa ideea de baza e: CITITORUL DE BLOGURI NU STA SA CITAESCA O INTREAGA POLOLOGIE SCRIA DE TINE. EL VREA REPEDE – INSTANT. NU E PREA RABDATOR. SAU EXISTA SI CAZURI DE GENUOL ASTA, INSA DOAR PENTRU CA ACEL BLOGGER A REUIST SA CAPTEZE ATENTIA SI A MARIT POSTARILE, UN PIC, CATE UN PIC PANA A AJUNS LA POSTARI KILOMETRICE CARE SUNT SI FOARTE CITITE!
  • Munca si rabdare – mda si asta am auzit-o de etrem de multe ori de la Bobby Voicu prin interviurile sale, la vesnica intrebare: TE POTI IMBOGATI PESTE NOAPTE DIN BLOGGING? Iar el replica: DACA VORBIM DE NOAPTE POLARA, CRED CA DA. INSA FARA UN TIMP IN CARE SA ACUMULEZI CONTENT SI FARA RABDARE PENTRU O PROMOVARE CORECTA SI SANATOASA A BLOGULUI NU SE POATE FACE NIMIC. Si mai adaug eu ceva: FARA SA INVATAM LOCURILE CELE MAI BUNE IN CARE SA PROMOVAM PRODUSUL BLOGERISTIC PE CARE IL TINEM IN MANA, DIN SFORTARILE NOSTRE POATE SA IASA DOAR VREUN RAHAT, INSA O TREABA CALITATIVA SI DE DURATA, IN NICI UN CAZ!
  • Si nu in ultimul rand produsul „blog” intampina si el aceleasi metehne, ca un produs propriu zis care e pe piata. Desi aduce content nou continuu, se erodeaza ca imagine. Cel care il citeste vrea mereu ceva nou, fie din punct de vedere stilistic, dar si din punct de vedere al formei sale.

Poate va intrebati de unde aceste idei. pai mi-am adus aminte ca acum vreu an, tot Bobby Voicu, de care va vorbeam mai devreme, incerca pe forumul Blogoree sa faca un site sa produca 100 de dolari intr-o luan sau doua. Acum da am inteles de ce putea el.Pentru ca stia deja toate locurile si toate lucrurile pe care trebuia sa le faca pentru a ajunge la PUNCTUL CULMINANT. Facuse de extrem de multe ori lucrurile acestea pentru o gramada de site-uri si cum nu mai era o problema pentru el.

10 comentarii publicate

  1. La final nu prea am inteles… Voia sa faca un site sau un blog care sa faca suma respectiva? Si daca era vorba de blog, era clar unul de nisa. Alfel faci 2 luni cu raspunsuri de conquistador sau chestii d-astea.
    Cat despre un site care sa produca 100$ dupa 2 luni e posibil. Am incercat, se poate 😉 Si nu-s mare specialist…
    Ionut Puiu’s last blog post..Parinti intre parinti

  2. Din fericire boggingul este in crestere in Ro, din nefericire sunt putini care se pricep la blogging.
    Ar fi frumos şi indicat ca cineva, cu experienţă să traseze un intinerariu care să-l sprijine pe tînărul blogger.
    Ovidiu, sunt de acord cu tine, şi cred că şi tu admiţi că la um moment dat, un mic beneficiu, nu strică, ba chiar întreţine focul pasiunii 🙂
    Artistle, mă bucur că ai deschis subiectul blogging!
    candid’s last blog post..Bjork

  3. @Bloggerul – ai zis-o frumos. Cred ca ai ghicit bine formula! 😉
    @Ionut – inseamna ca esti un meserias. Eu inca nu am reusit, dar recunosc ca nici nu m-am implicat foarte tare, ca mereu gasesc altceva de facut!
    @PetrisorSocol – mda la tine bloggul pare a fi mai mult o experienta care sa iti completeze experienta. Pentru ca dupa stilul abordat pari de meserie ziarist! Gresesc eu?
    @Ovidiu – aici recunosc ca nu suntem de aceeasi parere. Eu cred ca odata cu primii bani, vrei mai multi bani. Iar banii mai multi doar prin cresterea calitatii se pot face.
    @Candid – hai ma sa fim seriosi. totul a pornit la inceput de la „amatorism” si de la varsta „sugarilor”. Asa ca si blogging-ul acum isi papa lapticul, mai face un caca in Pampers si creste usor, usor. Important e ca noi cei care il crestem sa il si educam.Zi tu ca nu-i asa? 😉

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*